Co je Hydra

Z Gamepedia Help Wiki
Logo systému Hydra

Hydra je vlastní technologie pohánějící Gamepedii. Název nese po mýtickém trvoření, Hydra pochází ze schopnosti stvoření žít s vícero hlavami a jedním tělem. Z technického hlediska umožňuje napájet všechny wiki na Gamepedii z jedné instalace do MediaWiki a usnadňuje nám správu aktualizací systému MediaWiki a přidávání nových funkcí z centrálního umístění.

Historie[editovat | editovat zdroj]

V roce 2011 společnost Curse provozovala více než dvě desítky samostatných wiki, z nichž každá měla vlastní kódovou základnu MediaWiki. To znamenalo, že pokaždé, když byla vydána aktualizace, každá wiki musela být postupně aktualizována, což nakonec vedlo k nutnosti téměř konstantní aktualizace. Vzhledem k tomu, že je třeba tento problém zmírnit, byl sestaven tým k vytvoření řešení.

Hydra byla spuštěna v září 2012 a poháněla 25 wiki, a do léta 2013 rychle zahrnula více než 150 wiki. V současné době Hydra ovládá více než dva tisíce wiki a umožňuje společnosti Gamepedia provozovat nejpokročilejší a nejaktuálnější software wiki.

Platforma[editovat | editovat zdroj]

Hydra umožňuje jednotné přihlášení v celé síti Gamepedia prostřednictvím netbaru v horní části každé stránky. Všichni uživatelé jsou pak přihlášeni prostřednictvím centrální databáze uživatelů. Zahrnuje také zápatí odkazujících na společnost Fandom. Tyto dvě položky pomáhají standardizovat vzhled našich wiki s jejími dalšími vlastnostmi.

Kromě těchto front-end (záhlaví a zápatí) položek umožňuje platforma Gamepedia týmu wiki snadný přístup k implementaci rozšíření do MediaWiki podle požadavků našich komunit, jakož i dalších základních nastavení konfigurace. Rovněž umožňuje našemu technickému týmu upgradovat software MediaWiki na všech wiki najednou, a ne každý zvlášť. Tato výhoda šetří nejvíce času. Tento druh masového managementu je hnací silou svého rozvoje.

Tým[editovat | editovat zdroj]

  • Azxiana – Vedoucí inženýr
  • Applehat – Softwarový inženýr
  • Chaud – Softwarový inženýr
  • Furl- – Serverový inženýr
  • Valeryan – Softwarový inženýr

Bývalí členové týmu:

Maskot[editovat | editovat zdroj]

Pan Hydra, maskot systému Hydra.

Pan Hydra je oficiální maskot systému Hydra.